Just nu

2011-10-29 @ 18:32:22 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Inget intressant händer för mig idag, och just nu för jag över gamla bilder till min hyffsat nya dator. Kommer nog hitta enheldel gamla hästbilder med mera som kanske skulle vara roligt att visa er senare!
Vet att jag har en gammal film när jag tävlar Skrållan, så lägger upp den om jag hittar den! :)

Nu ska jag fortsätta, har miljontals bilder så det kommer ta ett bra tag!

Hittade nyss denna bild från i somras när Linda tömkörde Boyke!

För er som undrar om hur det gick för mig igår när jag trillade av så kan jag säga att det är lugnt. Har inte vridigt till något utan slog bara i muskeln eller nått på något sätt. Idag är knät lite svullet, är öm där och i höften och är stel i vänstersidan men det kommer gå över! :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer de ingen uppadetering om i fredags hanna?

2011-10-29 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback