Home sweet home!

2011-10-26 @ 22:17:20 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är jag äntligen hemma i min egna säng efter några dagar ute i ingenstans. Har varit ute på ett ställe som heter Åsundsholm och ligger utanför Ulricehamn. Där har jag nu kört traktor, hjullastare och fyrhjuling. Det var faktiskt riktigt roligt vilket jag inte trodde att det skulle vara. Framförallt så är det nog väldigt nyttigt att kunna allt detta i framtiden sen :) Fyrhjulingen har jag nu även förarbevis för och med traktorn har vi lärt oss skoppa grus, lyfta och flytta pallar och backa med släp. Hjullastarn har vi flyttat lite saker med och grävt lite samt lärt oss hur man byter redskap, inte jätte lätt när någon sitter bredvid och har en hemlig spak där han styr åt fel håll ibland -.- Hahah han var faktiskt väldigt rolig, jag snurrade som fan på ratten men åkte ändå åt fel håll innan jag fattade att han jävlades med mig :P

Riktigt roliga dagar med underbar klass och massa roliga männsikor med sjukt kul humor har det blivit!

Bilder kommer så fort vi får fram dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback