Galna ponny

2011-10-11 @ 20:07:05 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoppade Sanni idag och hon var minst sagt galen! Vet inte riktigt vad som gick fel men jag kände att jag inte ridit henne på väldigt länge och ingenting stämde till en början. När jag kom in i det lite mer gick det bättre och hon började lyssna lite bättre på mig men hon var fortfarande som en tickande bomb och väntade på ett tillfälle att explodera. När sedan en stol stod på fel ställe flög hon iväg och dummade sig jätte mycket. Vet inte riktigt hur jag ska överleva lördagens tävling för om hon är såhär taggad kommer jag garanterat flyga i backen :P Men hinderhöjden var iallafall ingen fara idag, hon hoppade över 90cm som om det inte vore någonting alls så det var skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback