Vinterns första

2011-11-16 @ 10:24:06 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår red jag ut i mörkret för första gången denna vintern! Det var bara att slänga på alla reflexer jag kunde hitta både till mig och Flechen och ge sig ut i mörkret. Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt att rida ut när det är mörkt, det blir lite mysigt på något sätt. Vi hade turen att få rida i solnedgången också och det var väldigt fint och både Flechen och jag tyckte det var jätte härligt! Innan det han bli jätte mörkt han vi dock hoppa några stockar och shit vad vild han var :P Det var ju ett tag sedan han fick hoppa ordentligt nu och shit va taggad han blev. Så om min förkylning släpper snart så tänkte jag hoppa lite i veckan! Men jag vet inte hur det blir med det då jag är jätte förkyld nu igen.. Annars får Sanna hoppa honom när hon kommer hem vilket hon gör på lördag :)


Finaste monster, inte hans fel att han är lite vild :P


Kommentarer
Postat av: Noomie

Mysig bild(:

2011-11-16 @ 13:26:48
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Söt!! :D

2011-11-17 @ 11:18:29
URL: http://mylearning.blogg.se/?tmp=1711163

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback