Söt och pigg liten ponny

2011-11-24 @ 22:41:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Något är fel på blogg.se just nu.. Har försökt ladda upp en bild 10 gånger nu men den vill bara inte. Ni de nya bilderna såfort det fungerar igen!

Filen var för stor, det var det som var felet.. Här kommer en bild resten får ni senare!



Red på utebanan för att "miljöträna" Skrållan lite. Det kan inte riktigt kallas miljöträning eftersom det inte finns något att vara rädd för och för att Skrållan inte är rädd egentligen utan bara jävlas.. Men till en början var hon superpigg och lyssnade inte alls. Raceade runt som en galning när jag skulle försöka galoppera och travade i 120.

När hon fått galoppera av sig lite var hon dock lugnare och då kunde jag skritta normalt iallafall. Försökte ställa igenom henne lite men hon vill inte följa med och ställa sig när man leder innåt utan hon flyttar med hela innerbogen in och det är svårt att få koll på hennes bogar. Menmen, hon blev regält motionerad och jag nöjde mig när hon travade lugnt och inte trippade på tårna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback