Sjuk

2011-11-07 @ 12:16:30 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har inte kunnat sova mycket inatt då jag legat och hostat halva natten och haft jätte ont i halsen. Så när jag vaknade i morse bestämde vi att det var bäst om jag var hemma idag även om jag bara hade ytterst lite feber. Kändes inte värt att åka till praktiken och bli ännu sjukare även om jag gärna ville åka dit nu eftersom jag inte vart där på några veckor nu beroende på masmaskinkörning och lov och så. Men men nästa vecka SKA jag dit, no matter what!


En utav ericas hästar, Lexi


Kommentarer
Postat av: S

kan ni inte lägga upp lite "aldrig förr visade bilder" eller failbilder i något inlägg :D krya på dig!

2011-11-07 @ 12:37:04
Postat av: Anonym

var praktiserar du någonstans? :)

2011-11-07 @ 21:06:14
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Ajdå.. Jag har också blivit förkyld - hemskt!

2011-11-10 @ 18:53:32
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback