Praktik dagen

2011-11-14 @ 20:59:07 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var på praktik idag som jag egentligen ska vara varje måndag men det var ett tag sedan nu med lov och sjukdom och andra grejer. Jag har ju min praktik hos Erica Lantz, en jätte duktig hoppryttare som håller på mycket med utbildning av den unga hästen men tävlar även på sina mer erfarna hästar upp till 1.40.

Idag longerade jag två hästar och red två. De jag red av Lexie och Bonyr två jätte fina hästar. Lexie är 6 eller 7 tror jag och bonyr är lite äldre men en riktig läromästare. Båda två är jätte roliga att rida och det gick super bra med båda två! Hoppade även lite gymnastikhoppning med båda två. Det blev lite tre studs på böjt spår och båda skötte sig utmärkt! Mycket fina och kloka hästar och det är som en dröm att rida på dem! Helt underbar känsla och man vill aldrig hoppa av!


Fina lexie plutt♥


Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Vad fin Lexie är :)

2011-11-14 @ 21:39:28
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback