Praktik dag

2011-11-21 @ 16:20:14 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är precis hemkommen efter en dag på praktiken som jag är varje Måndag. Lika roligt som det alltid är ute hos Erica med hennes fina hästar! Idag stod det ridning och longering på schemat för hästarna så det var bara till att sätta igång! Jag började med att rida på Lexi en sjukt fin liten häst som jag verkligen gillar jätte mycket. Erica ska dock sälja henne och om jag bara kan övertala mina föräldrar så är det en dröm häst för mig, men som sagt drömma kan man.. Hur som helst så var hon jätte fin, något steg och lat idag och ville inte gå fram helt eller fatta galopp som en normalhäst men efter lite trugande så funkade även det och mot slutet gick hon fram mycket bättre och var jätte fin! Efter de longerade jag en unghäst, Kajsa på snart 4 år. Hon skötte sig fint även om hon är lite lat. Sedan blev det lite brottom på slutet då vi hade snackat bort rätt mycket tid, precis som vi brukar :P Så det blev bara en snabbrunda på Bonyr innan jag fick skynda mig till bussen hem :) Hann med massa mer men detta var nog det intressantaste för er att läsa om :P

Lika roligt och lärorikt som alltid, en riktig kanon praktik :)


Fina fina lexi! Bild tagen och snodd av Emma Johansson :)


Kommentarer
Postat av: E

Att du vågar sno av mig sin jävel!

2011-11-22 @ 20:23:35
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback