Boy

2011-11-30 @ 23:35:32 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Trimmade lite på Boy idag då det var teori och jag visade en grupp hur man gör framdelsvändningar och skänkelvikninar. Tror det var en väldigt bra uppvärmning för Boy faktiskt för han var ovanligt fin och mjuk mot vad han brukar vara när jag trimmade lite efteråt. Sedan är han alltid lite jobbigare i vänstervarvet men det är något att fortsätta jobba på! Vi jobbade med lite volter och serpentinbågar så han verkligen fick ställa igenom sig ordentligt och jag fick ett fint stöd i munnen på honom utan att han blev tung och det kändes faktiskt riktigt bra!

Skönt det eftersom det blir dressyr på honom i helgen, framför allt härligt att jag kunde tjuvträna lite idag och rida loss honom lite ;)


Har verkligen inga dressyr bilder på mig och Boy, här är från framridningen innan en lokalhoppning.


Kommentarer
Postat av: julia johansson

Snygg bild! Hur är allt? :)

2011-12-01 @ 06:33:23
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback