Ändrade planer

2011-11-05 @ 11:19:42 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tanken med dagen var att jag skulle åka i väg till Ölmstads rid och kör sällskap för att vara lagledare för jfks lag i ridskolevupen. Men så blev det inte riktigt.. Igår fick vår ridlärare veta att ett utav barnen som skulle rida inte kunde det för hon skulle på någon konfa eller något liknande. Så snäll som jag är så hoppar jag in och ska nu alltså rida ett dressyr program på en främmande ponny?! Jaja det får helt enkelt gå, som tur är så är det typ världens simplaste program och det är väldigt väldigt basic. Så min dag kommer att spenderas med att hjälpa barnen att göra så bra ifrån sig som möjligt och att själv traggla mig igenom ett dressyr program på typ nybörjarnivå :P


Förra årets lag i Ölmstad, då kammade vi hem ett första pris och tre andra priser vilket resulterade i vinst för laget. Hoppas på lika bra i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback