Vidare plannering!

2011-05-14 @ 22:48:12 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har en hel del den kommande veckan som kommer att bli hektisk men rolig för hoppningsvis!

Imorgon åker jag men Sanna och Flechen till Bratteborg för att tävla!
På måndag blir det studiebesök hela dagen och sedan jogga ut men Flechen i skogen.
På tisdag är det hoppträning för Björne med Flechen på skoltid, mycket roligt!
På onsdag och torsdag blir det nog till att rida Flechen som vanligt igen.
På fredag är det hoppning med hoppzpecialen då jag förhoppningsvis ska ha Boy inför den eventuellatävlingen, om den nu blir av..
Och sedan jobbar jag på lördag innan jag ska fixa allt inför Söndag då vi håller tummarna för att jag får vara med på tävlingen trotts min sena in betalning av anmälningsavgiften!

Hoppas hoppas hoppas att allt går som plannerat nu bara!


Fin Flechen får stå för bilden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback