Sanni

2011-05-06 @ 20:34:51 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoppspecialen idag precis som vanligt på fredagar och jag hade Sanni igen. Det var ju tyvärr ett tag sedan jag hade henne nu eftersom jag har ridit boy så mycket nu eftersom jag tävlar med honom. Men det var en sådan underbar känsla att hoppa upp på henne igen och det kändes på direkten att så ska det vara, hon och jag. Visste exakt hur hon skulle reagera eller bete sig varje liten sekund och det kändes verkligen att jag hör hemma på hennes rygg, ingen annanstans!
Älskade underbara ponny♥


Du och jag♥ Då nu föralltid, ska aldrig lämna din sida♥

Mer om hur det gick på lektionen kommer senare för nu ska jag äta, grillat MUMS!


Kommentarer
Postat av: Adina

Ibland är det så skönt att komma upp på en rygg man känner igen ♥

2011-05-06 @ 22:15:37
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Fiin! :)

2011-05-08 @ 11:36:18
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback