Planering

2011-05-03 @ 21:53:40 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Denna veckan ska jag följa med Hanna till Fleche tre dagar för att fota!

Första blir i morgon då hon ska hoppa stockarna med honom, och jag ska cykla upp dit för att fota eftersom det är roligt med foton på naturhinder också, inte bara på banan! Sedan blir det fotografering när hon ska träna för Sofie på torsdag så har vi lite dressyr bilder också + att vi har varit ganska dåliga på att bjuda er på helt nya och frächa bilder på senaste tiden. På lördag, blir det antagligen hoppning på banan som jag ska fota. Då sätter vi hindren på lite högre än stockarna (eftersom stockarna är små för storhäst) så vi får lite sådana bilder också.
Som ni förstår får ni mycket nya bilder denna veckan, bra eller hur? :)

Själv ska jag rida två gånger denna vecka, en gång på fredag i hoppspecialen såklart och en gång på söndag då det är klubbhoppning som gäller. Jag ska tävla Sune, som vanligt, men denna gången lite högre. Det blir 70, som är Clear Round och 80, med omhoppning!

Lite av min planering denna veckan, men nu vill jag veta vad NI ska göra denna vecka?


Bild på mig och Kuhs från den lokala i Grankärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback