Otur?

2011-05-14 @ 10:02:07 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår var de fredagen den 13:de som jag inte tror att så många har missat!
Mig hände inte så mycket, förutom att jag lyckades komma jätte sent till ridningen (long story..).

Hände det er någonting?
Tror ni på att man har otur på fredagen den trettonde?
Vad är det värsta som hän fredagen den trettonde för er, någonsin?


Själv tror jag inte på sådant, eftersom det aldrig hänt mig någonting. Jag har till och med fyllt år fredagen den trettonde och det ända som var dåligt då var vädret!


Från tiden då jag hade hellugg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna och få chansen att bli veckans/dagens blogg:)



Ha en bra dag

2011-05-14 @ 17:36:57
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback