Märkes nördar!

2011-05-29 @ 17:11:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag förstår mig verkligen inte på vissa männsikor! De köper verkligen allting bara för att det är ett fint märke. Visst jag har också en hel del märkes kläder och det är inte det jag menar.
Jag köper grejjerna för att det är snyggt och inte för att det är märke!
Men så finns de de som bara köper för att det är märke. Oftast köper de grymt fula saker bara för att man kan se klart och tydligt att de kommer från en viss collection.

Snacka om slöseri med pengar att köpa fula saker bara för att de är av ett visst märke -.-


Typ denna fula tröja. Ingen fin design och ingenting. MEN det står ju kingsland på hela så ofc köper människor den... Förstår verkligen inte detta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: För det första har jag inte ens en sån tröja. & ja, jag gillar märke, men bara för du tycker den är ful, behöver jag göra de då ?

EEEAHHH, NEJ, de gör jag inte, alla tycker olika och har olika stil.

Jag bryr mig inte ett dugg vad du tycker, alla är olika. Ingen är som du, om du tror de ?

Och jag vill inte vara som du.

Right ?

2011-05-29 @ 18:26:57
URL: http://anjaisabelle.blogg.se/
Postat av: Julia

Håller med! Typ som det senaste whitaker schabraket.. Sorry om du gillar det. Men jag tycker det är fult och varför ska vi ha engelska flaggan? Dessutom är den svindyr..

2011-05-29 @ 23:58:12
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback