lugnt pass

2011-05-29 @ 17:40:52 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev ett väldigt lugn pass på Flechen idag då jag egentligen ville rida ut men eftersom det fortfarande blåser som satan och jag inte vill ha några träd i huvudet så fick det bli lite på banan. Red mycket lätt i alla gång arter och jobbade bara med lite lösgörande övningar så som skänkelvikning osv. Flechen tyckte det var lite tråkigt men jobbade på bra!


Jag och finaste♥

Sedan fick Becka testa på Flechen lite eftersom hon var så snäll och föjde med och fotade idag också!

Hon red lite i alla gångarter och försökte mest komma överens med Flechen som var lite vresig och ville inte alls till en början. Emot slutet blev det mycket bättre och han blev fin :)
Han är inte så lätt att rida ihop och det kan jag lova att Becka fick känna på idag. Hon kanske skriver mer om det själv senare, det får vi helt enkelt vänta och se :)


Beckis och monster mot slutet av ridturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback