Hiss & Diss

2011-05-23 @ 12:07:00 | Hiss & Diss | © DailyHorses 2013
Det var längesedan vi hade Hiss & Diss här på bloggen så nu tyckte jag det var dags igen!
Hissen idag får bli att det faktiskt inte är så lång tid kvar i skolan. Idag är det ju måndag och det är bara denna veckan som är normal i skolan kvar. Nästa vecka går vi bara i skolan måndag, tisdag och onsdag eftersom vi är lediga torsdag och fredag som alla skolor i Sverige är. Veckan efter det ska vi bara göra en massa roliga saker med klassen eftersom vi trots allt ska skiljas och alla ska börja på olika gymnasium nu till hösten!

Kan ju passa på att hissa att jag ska rida Skrållan minst två gånger denna veckan! Jag kommer sakna henne enormt sen när hon går på bete och efter sommaren lär jag ha växt ännu mer så då vet jag inte om jag kan rida henne längre. Kanske bara ut och mysa lite i skogen i så fall.

Dissen går till att det faktiskt är måndag idag och jag har JÄTTEMYCKET att göra tills på onsdag då betygen sätts. Jag vill ju inte sänka mig i något ämne, men samtidigt är jag något enormt skoltrött! Ni kommer i alla fall att märka att det kommer glappa lite i uppdateringen från min sida bara denna veckan eftersom jag har berg av saker att göra, men självklart kommer jag blogga något om dagen förhoppningsvis!
Var inte nervösa, jag kommer tillbaka till hundraprocentig uppdatering i helgen igen!

Jag och Skrållan i onsdags! :)
(Tänk om jag inte kan rida henne mycket längre till! :( Min älskade Skrållan ♥)


Kommentarer
Postat av: Helena

Men inte är du väl så stor på henne? :) ser inte ut så på bilden i alla fall :)

2011-05-23 @ 12:41:03
URL: http://travgalen.se
Postat av: Adina

SOMMAR SOMMAR SOMMAR! Underbart! :D

2011-05-23 @ 18:01:04
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback