Foto i skogen

2011-05-18 @ 22:45:37 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Barbackatur runt dammen fick det bli idag, när jag hade Skrållan, eftersom det var träning i stora ridhuset och ridlektioner i mellan och nya ridhuset.
Snälla Linda följde med mig ut och fotade eftersom jag inte alls har många bilder på Skrållan, och för att ni ska få se några.
Hela himlen var full av gråa moln, men det regnade inte så det blev bra bilder ändå. Dock ser jag alldeles för lång ut, dels för att jag ÄR lite för lång och dels för att jag rider barbacka.

Här har ni några bilder:









Sötaste Skrållan! ♥


Kommentarer
Postat av: ansa :)

sv. härligt! lägger till er med nu ^^

2011-05-19 @ 14:03:22
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback