Flechen

2011-05-10 @ 22:43:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev en liten ridtur idag också i det underbara vädret!
När det var som varmast idag tror jag vi hade 23 grader i skuggan, inte helt illa! Dock var det lite varmt och rida men det är det ibland. Som tur var så blåste det lite på vi överlevde!

Det blev lite trim på banan idag eftersom han varit väldigt osammarbetsvillig på marken det senaste och de måste vi verkligen göra något åt! Men imorgon kommer Sanna hem igen så då får hon trimma lite på honom och sen ska jag försöka komma igång med träningarna för Sofie igen eftersom han blir så himla fin när vi rider för henne!

Idag var han mest jobbig och gick emot överallt och ville inte alls vara med, när jag då blir irriterad på honom eftersom jag vet att han kan egentligen blir det bara pannkaka av alltihop. Men la in en ganska lång skritt paus mitt i passet och efter det gick det lite bättre och han blev fin i slutet och lyssnade, inte bra men bättre iallafall!

Men som sagt hårdträning väntar!


Han har dock musklat sig mycket fint och har även börjat få lite bättre kondition!
Snart har vi tillbaka tävlingsformen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback