Dagen

2011-05-05 @ 21:36:16 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev ingen träning idag pga det urusla vädret! Men jag red lite på banan iallafall så jag tyckte han behövde gå eftersom jag misstänkte att han hade lite träningsverk. Vilket jag hade helt rätt i! Han var väldigt fin i skritt och trav när jag red fram men när vi kom tillgaloppen stötte vi på problem då det helt plötsligt var väldigt jobbigt att arbeta!
Efter ett tag släppte det lite så jag nöjde mig med det och travade istället sedan lite och krävde lite mer av honom och då blev han fin.
Här kommer några bilder från dagen.













Ignorera min sist som inte är den bästa. Red även med mina hoppläder som ni kanske ser.


Kommentarer
Postat av: hest

hänger / fastnar sej den hästen i munnen / läger all tyngd i ryttarens hand ? det ser ut så... :)

2011-05-06 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback