andra rundan

2011-05-02 @ 21:11:30 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var det dags för andra rundan av skolmästerskapet, hoppprovet med stilbedömmning.
Jag fick rida Lipis som jag har på sits träningen vilker var roligt eftersom det är en mycket fin häst även om han är väldigt svår riden och är svår att få att sammarbeta då han helst lägger tungan över bettet, kör upp huvudet och vägrar sammarbeta alls. Men jag hade aldrig hoppat honom innan idag så det kändes väl lite sådär till en början. Men det löste sig det också även om jag inte fick några höga stilpoäng då det gick fort och jag hade fullt upp med att hålla kontroll på en mycket glad häst. Men vad är ett skolmästerskap egentligen värt? Vet ju ändå att jag inte har en chans så det var väl kanske lika bra att det gick som det gick.

Thats life sometimes!

Emelie och Eliza jag och Lipis.

Krya på dig Emelie och hoppas att det inte var allt för farligt♥
(Emelie ramlade av på Eliza idag och slog i huvudet ganska rejält då Eliza busade!)


Kommentarer
Postat av: Adina

Ajdå.. Hoppas det inte blev någonting allvarligt!



Du gjorde det säkert jättebra om man tänker på omständigheterna :)

2011-05-03 @ 15:37:44
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback