Vår känslor

2011-03-05 @ 22:46:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var det sådant underbart fint väder ute så man kände sig riktigt glad när man åkte upp till stallet imorse.
Men eftersom jag försov mig, (som vanligt) så han jag tyvärr inte rida Flechen idag eftersom jag hade brotom upp till jfk senare för att vara funktionär på tävlingarna.
Men jag lyckades iallafall få med mig mamma upp till stallet idag så hon och jag gick en sväng med Flechen istället.
Och han var så glad lilla plutten och försökte till och med bralla när jag ledde honom i grimma och grimskaft. Det var visst inte bara jag som hade vår känslor idag.
I morgon ska förhoppnings vis Becka med till Flechen och ta lite bilder, men vi får se hur det blir!


En bild på världens bästa team bjuds på idag.


Kommentarer
Postat av: carolina

er rubrik stämmer precis! :)

2011-03-06 @ 18:48:52
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback