Uppe med tuppen!

2011-03-12 @ 05:56:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är jag redan påväg mot stallet!
Idag blir det att jobba i ridskolestallet för att tjäna in lite pengar så jag kan köpa alla fina saker jag hittat nu när jag legat hemma och varit sjuk!
Nej men jag brukar jobba minst en gång i månaden som helgarbetare på ridskolan. Då släpper jag ut hästar, mockar fodrar och tar in hästarna till lunchen.
Efter det kan vi åka hem i några timmar för att sedan åka upp till stallet igen vid 8 på kvällen för att kvällsfodra och sedan låsa hela anläggningen!
Så det är vad jag ska göra idag, ska även rida Flechen så det skriver jag om lite senare idag!


Bild från i sommras då vi badade med hästarna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback