Trim av ridskolehästar

2011-03-21 @ 21:59:38 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som Becka skrev så har alla grupper på ridskolan teori hela veckan, och tack vara detta så blir det massa av hästar som behöver ridas och trimmas. Idag trimmade jag på Sanni som var fin i traven men inte orkade bära sig själv riktigt i galoppen eftersom hon fortfarande inte har de musklerna som behövs.

Resten av veckan ska jag hålla i lite aktiviteter för de som villvara med på det under teoriveckan, jag ska dels hålla i lite körning där eleverna för testa på att köra. Jag ska även rida ut på så många ridskoleponnysar som möjligt för jag tycker så synd om dem som inte har vart ute på så länge. Så nu i veckan blir det full rulle och försöka rida ut på så många som möjligt för att ge dem lite miljö omväxling!

Det var allt för idag vi ses imon!


Två av ridskolehästarna, Gammelmannen Filur som älskar livet som ridskolehäst trotts inte ålder och Robin vår otroligt pigga b ponny som för närvarande är skadad :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback