Praktikdagen

2011-03-22 @ 21:13:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Praktiken idag var rolig och som alltid. Jag skulle rida typ tre hästar men det slutade med att jag bara red en eftersom jag fick så satans ont i mitt knä så kände jag att der var bäst att inte rida mer. Istället så logerade jag två hästar med Pessoa inspänning vilket gick väldigt bra. Sedan hjälpte jag Erica när hon skulle rida sina unghästar och dom var jätte duktiga! Mycket fina hästar hon har!

Det var lite om min praktikdag på världens bästa praktik :)




Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack. :)

ställ gärna en fråga i min frågestund. :)

2011-03-22 @ 21:14:24
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback