Pigga hästar

2011-03-23 @ 21:55:28 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som Becka redan skrivit så red jag ut med henne och Frida idag, jag red först på Sanni och sedan på min tävlingsponny Boy.
Jag tyckte att Sanni var ovanligt jobbig och tittig, kanske inte så konstigt eftersom det var ett tag sedan de fick gå ut i skogen nu. Hon var iallafall pigg och glad och tyckte livet var roligt vilket är kanon! På fredag får hon dock gå inne för då ska hon trimmas lite.

När jag sedan red Boy kom vi på att han har vilat i tre dagar, han var lite lagom pigg sådär och tyckte liver var underbart när man fick komma ut i skogen. Även om det gick lite fort ibland så gör det ingenting för han var ju så himla glad. Dock har jag idag fått reda på att han verkligen inte ska vila så mycket eftersom han då ser spöken överallt, har blev rädd för kottar på marken.. Och han som aldrig är tittig innan, jaja det var intressant med också!


Fin pojken♥


Kommentarer
Postat av: Adina

Kul med uteritter! :) Hur gammal är Sanni nu?

2011-03-23 @ 22:14:04
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback