Mot stallet

2011-03-24 @ 17:12:34 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Läkaren trodde att när jag vred knät så har antagligen en muskel gått sönder och ligger och blöder. Han tror därför att det är det blodet som nu rinner ner i foten och att det är därför den ser ut som en stor boll just nu. Men det ska tydligen vara helt ofarligt och det ända jag kan göra är att gå på den, knät ska helst vila men jag måste gå på foten så..

Men skit samma huvudsaken är att jag iallafall får åka till stallet nu! Ses senare!


Så ser min fot typ ut xP


Kommentarer
Postat av: Carolina

SV: Jo, men vi vill gärna ha ridbilder :D

2011-03-24 @ 21:15:30
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Elsa

Tänkte bara säga att designen fortfarande är sådär konstig iaf för mig med menyn längst ner och vit bakgrund... Men iaf så hittade jag filmer på kameran som är galet gamla när "gamla" hoppspecialen rider barbacka, utan skor, baklänges... vi tar det när jag kommer hem.

2011-03-24 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback