Hiss & Diss

2011-03-19 @ 21:59:51 | Hiss & Diss | © DailyHorses 2013
Idag tänkte jag bjuda på lite hiss och diss inom hästmodet.


Min hiss för dagen är Swarowski pannband. De är så sjukt snygga och jag vill verkligen ha det till Kuhs på tävlingarna!
De finns självklart i andra färger, vilket är väldigt bra!




Och dissen idag har också med "stenar" att göra, men verkligen inte lika snyggt.
Det är nämligen när man har "bling" på sin hjälm i en väldigt stark färg. Jag gillar inte när man har bling på sin hjälm i silver heller men det är bättre än tillexempel på denna bilden:
Man ser dock inte så bra för det var mörkt där vi tog bilden.

Kommentarer
Postat av: emelie

jaa! :D håller med :)

2011-03-19 @ 22:31:31
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback