Fotografering

2011-03-19 @ 22:40:35 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom det har kommit en massa blöt snö nu så är det värdelöst att rida, det går inte rida någonstans..
Så idag valde jag och Beckis att ta en liten fotografering istället med lite vinter bilder på mig och Flechen. Så vi packade med oss kameran ut och skrittade ut barbacka.
Alla kort är tagna av Beckis med min kamera :)











Spanskskritt träning


Min fina vackra underbara prins! ♥
Älskar dig över allt annat ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra - hon med isabellen!

Sv: Hihi ja, verkligen! :D

2011-03-19 @ 22:46:15
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Adina

Åh vilka härliga bilder! Lite överexponerade kanske så jag hade redigerat bort lite ljus / highlights i photoshop, men härliga motiv och hästen på bilden (Flechen?) är verkligen urskön!

2011-03-20 @ 12:13:31
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback