Föl

2011-03-29 @ 07:54:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom att tänka på att jag har glömt berätta för er att vi ska få två små gulliga fölungar i Flechens stall nu i vår! Den första fölungen beräknas att komma inom 1-2 veckor! Jätte spännande ska det bli att få små föl hemma på gården!
Nästa föl kommer antagligen om ca en månad! Kanon kul ska det bli och jag lovar att hålla er uppdaterade om vad som händer!


Fölstona som står längstbort, Vienna och Ulissa. Och såklart Paddy närmast i bild, det är den Becka har ridit ibland.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! :)

Jag har en utlottning på min blogg där man kan vinna inbjudningar till bloggsvar. Kolla gärna in! :)



http://ebbawesterberg.webblogg.se/2011/march/utlottning.html

2011-03-29 @ 16:00:23
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad härligt!! :') Tror inte det kommer några fölisar till Sylvia iår, lite tråkigt .. :(

2011-03-29 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback