Flechen

2011-03-14 @ 21:18:01 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Efter skolan så blev det att ta min älskade lilla moppe iväg till Flechen.
Valde att rida innan jag gjorde allt i stallet vilket jag tror var ett bra val eftersom jag var sjukt trött redan innan jag hoppade upp.
Gick väl sådär om man säger så, Flechen var trött och seg och ville inte jobba i onödan och jag var så sjukt trött jag med så det blev inte mycket av ridningen måste jag erkänna.
Men men så är det ibland, vi red iallfall en sväng på ridbanan i mest skritt och trav, tog bara nån galoppfattning för att få honom att släpa efter lite i vänstersidan och sätta under sig det bakbenet vilket han inte alls ville gör idag.
Annars var han fin som vanligt, på torsdag blir det dock lite med seriöst trimm på honom om underlaget vill som jag vill, det får vi se.


Lovade ju en bild på hela nya banan och detta var det bästa jag kunde få tyvärr eftersom Flechen vägrade stå still

Jag och flechen idag i det extremt inte roliga vädret...


Kommentarer
Postat av: Nora

fina bilder !:)

2011-03-15 @ 08:17:03
URL: http://hundhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback