Vissa läsare är söta

2011-06-11 @ 23:56:39 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Anonym om Sista dagen:
Jag tycker ni har sjuukt dåligt updat.!!!snart orkar jag nt läsa bloggen mer!!!! Tex förra lördan åkte ju ni te bodaborg,men jag kunde inte följa med, och då tänkte jag att jag kunde läsa er blogg ist. Men nej, då skriver ni ju inget om det!!!! e djupt besviken!!! :@

Hej sötnos!
Visste du att alla människor har ett liv förutom att sitta och blogga hela dagarna i ända? Dessutom nu när det är sommarlov och vi har lite fullt upp med andra saker! :) Och det med bodaborg.. Hur ska vi kunna blogga när vi är borta hela dagen och inte har tillgång till internet? Tycker du begär lite mycket hörrö, chilla! ;)

Nu när allt runtomkring skolavslutning (och för mig också att skiljas från klassen) så kommer uppdateringen bli bättre! Så nu kan även du bli nöjd, Anonym! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback