Tävlings outfiten fulländad!

2011-06-11 @ 18:05:50 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Nu har äntligen min tävlings tröja kommit så jag kommer att ha hela min tävlings outfit färdig och klar tills på Fredag då det bär iväg på tävling igen. Den tröja jag köpt nu är en tunn ullstickad Kingsland tröja, marinblå och med ett litet kingsland märke på armen.

Denna tröjan är det. Inget märkvärdigt men stilren och snygg.

Så hela min tävlings outfit kommer nu bestå av:

Jag: Vita helskodda JW ridbyxor
Kingsland tröja
Lamicell hjälm
Svarta Mountain horse chaps

Flechen: Blått Eskadron schabrak men röd/vit kant. (text- Hanna Bergman)
Antagligen Bruna Eskadron skydd med ludd (beroende på vädret.)

Så vi kommer vara matchade och fina tills på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback