Tävling

2011-06-17 @ 10:35:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vi är nu på väg till Svarttorp för tävling! Hanna och Flechen ska tävla LD och LC, alltså 90cm och 1 meter.
Jag är med för att fotografera och hjälpa till lite runtom om det skulle behövas, och de andra som följer med är hästägare Sanna och Rebecca.

Vi kommer vara borta större delen av dagen och när vi kommit hem från tävlingen så drar både jag och Hanna oss direkt upp till ridskolan för att rida sista lektionen för terminen! Så, uppdateringen kommer vara lite lidande idag, men all uppdateringen om tävlingen och ridlektionen kommer ikväll!

Hanna & Flechen på hoppning hemma!


Kommentarer
Postat av: Adina

Lycka till! :)

2011-06-17 @ 13:18:04
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Hej!

Jag följer dig via bloglovin, följer du mig? :)

2011-06-17 @ 14:42:34
URL: http://jamtlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback