Sista fredagen

2011-06-14 @ 22:32:37 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
På fredag så är det sista fredags ridlektionen för terminen!
Självklart är det hoppning, och jag hoppas att jag får Sune, för jag kommer sakna honom så enormt under hela sommaren och jag vill inte att det ska vara sista gången jag ridit honom för terminen redan!

Jag skulle vilja ha bilder på när vi hoppar i hoppspecialen, eftersom vi inte har några! Är roligt att ha både som minne och för att visa er läsare!
Därför undrar jag om någon (om det är någon från vår klubb som läser bloggen) som kommer vara uppe på JFK på fredag och vill ta kort? Vore väldigt snällt om ni kan säga till då!

Någon annan gång som en tjej var med och tog kort. Dock var det markarbete då så inga hoppbilder!


Kommentarer
Postat av: Anna :P

Är inte världs bäst på att ta kort men ifall du inte hittar någon bättre så finns jag alltid nära tillhands :) i Dottens box ;)

2011-06-15 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback