Precis hemkommen

2011-06-15 @ 13:30:30 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Jag kom precis hem från stallet efter att ha ridit ut med Sanna. Sanna red på Flechen och jag red på en av Dannes tävlingshästar. Jag fick välja vilken häst som jag ville rida så det blev den femåriga valacken Bink som är kvalad till Falsterbo i sommar. En väldigt trevlig häst men som idag var lite ofokuserad.
Men de gångarter som den hästen har är helt underbara och det är verkligen bara att njuta i fulla drag!

Snart bär det nog av upp mot ridskolan igen för att träffa en kompis jag inte träffat på väldigt länge! :D


Daniel och Bink. Kval till Falsterbo i Värnamo, 1.20.

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fråga gärna i min frågestund du får en länk om du frågar något!

2011-06-15 @ 14:20:41
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback