Nästa termin

2011-06-27 @ 00:11:10 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Efter sommaren så ser det ut som om det kommer bli en hel del med tävlingar och hästar för min del, vilket är väldigt väldigt roligt! Vi ska ju starta ett division II lag i hoppning med ridskolehästarna och då ska jag ju naturligtvis rida Boy. Men ja ska även ha med Sanni på lite tävlingar för hennes skull då hon behöver få komma bort från ridskolan lite och se något annat. Hon ska bara få gå förklasserna innan själva lagklassen men det räcker nog gott och väl för henne eftersom hon inte varit ute och tävlat innan.

Sedan blir det nog även lite tävlingar med Flechen. Eftersom det gick bra i Svarttorp så tycker Sanna att vi ska starta fler klasser ihop. Jag vet inte om det är den bästa iden men hon känner mig och kan min ridning bättre än jag kan och sen känner hon ju Flechen också så vi får lita på henne och hoppas att det går vägen! Men det ska nog inte vara några större problem.

Som ni ser, en hel del tävlingar och massor med hästar blir det! Jag ska ju även fortsätta att ha min praktik ute hos Erica en gång i veckan och även ha en dag på ridskolan precis som innan. Jag tror även att jag ska fortsätta att hjälpa till att rida Dannes hästar om jag hinner med det. Så som sagt, en väldigt massa hästar blir det!


Taggar redan Division II laget, det kommer bli sjukt roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback