Min sommar

2011-06-27 @ 11:01:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Under sommaren kommer det att hända en hel massa saker faktiskt. Efter att jag hjälpt till på ridlägren på ridskolan så har jag en vecka ledigt här hemma innan jag åker till min sommar stuga på västkusten. Men jag funderar på om jag kanske inte ska åka dit lite tidigare och bo hos min farmor och farfar på en camping en vecka först innan jag åker till vår stuga där jag sedan ska spendera fyre veckor eller något sådant! Efter det blir det raka vägen hem till stallet igen för att hjälpa till på det sista lägret innan ridskolan börjar igen och sedan ska jag ju naturligtvis rida Flechen en del också och förhoppningsvis komma igång med lite träning också! Men det får bli i slutet av sommaren det!

Nu har ni lite koll på hur min sommar kommer att se ut.


Söta Paddy :)



Kommentarer
Postat av: ElinT

Åå, vilken sötnos!:)

2011-06-28 @ 15:45:27
URL: http://elintaalasen.blogg.se/
Postat av: Elise

Hej Jätte fin häst älskar sånna hästar bara en fråga

kan jag få använda dina bilder på Stallet.se ?

Säg Ja elr Nej jag tar i mot allting ! :D

Jätte fin blogg ! <3

Kontakta mig på min blogg elsahorsedjur.blogspot.com

tack för mig have a good day

// Elise

2011-12-19 @ 17:45:54
URL: http://elsahorsedjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback