inte riktigt min dag..

2011-06-03 @ 23:59:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag har faktiskt inte alls vart min dag.. Började dagen med att dra omkull på moppen när jag skulle till Flechen. Lagom ont och lagom uppskrapad precis som vanligt.. Men men det gick ju bra annars, inget brutet eller så.
Som tur var hoppade flechen som satan och räddade min dag från en total katastrof!
Eftersom moppefan dog halvvägs hem och sedan vägrade att starta av någon dum anledning så fick jag putta moppen hela vägen hem... Sedan stressa upp till nästa stall för att hinna i tid till lektionen på Sanni som för övrigt inte gick speciellt bra.

Har sjukt ont i min armbåge efter omkullkörningen, inte bara skrapsår utan en ganska rejäl smäll visar det sig.. Så det var väl inte så konstigt att jag inte kunde rida fullt ut då hon stretade emot en hel del. Sista språnget blev dock kanon bra så det var väl tur det iallafall.

Men nu ska jag sova och vila upp mig inför morgondagen!


Finns ingen finare än du♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback