Hoppträning

2011-06-12 @ 21:00:42 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev lite hoppning för Sanna idag eftersom vi ska tävla på fredag och behövde lite trimmning. Det började ganska bra och Flechen var fin i traven men var dock lite tråkig i skritten då han inte alls ville. När visedan började hoppa gick det jätte bra till en början men sedan taggade Flechen igång och när vi skulle hoppa en komination med två galoppsprång imellan satsade han gärnet och jag hade inte en chans att stopa honom då han bestäme sig för att hoppa den på ett galoppsprång... Han tog ett jätte skutt och hoppade mig ur sadeln så jag flög. Men jaja en avsittning kanjag ju bjuda på, Sanna hade ju roligt åt mig iallafall. Sedan hoppade jag en liten bana på 90 och han hoppade kanon fint och det gick verkligen jätte bra. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände men jag slutade rida och Flechen var trött och det blev bara pannkaka av det mesta.. När vi hoppade banan på 1m så blev det mesta fel men Flechen räddade mig i de flesta lägena och hoppade fint. Så dålit som jag red sista rundan har jag inte ridit på väldigt länge men man kan inte vara på topp varje dag. Måste bara se till att rida mycket bättre än så på fredag!


Framridning

Framhoppning

Så kan det gå ibland ;) Men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback