13 Juni

2011-06-13 @ 00:56:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag är det 13 juni och en speciell dag!
Förutom att det är min födelsedag och att vi hade gått till skolan om det inte varit sommarlov så är det också exakt 5 månader sedan vi startade bloggen och skrev vårt första inlägg!

Jag tycker att det borde firas lite och jag gjorde därför klart den nya designen idag som jag jobbat på väldigt länge! Så om du fortfarande ser den gamla vanliga designen så uppdatera genom att trycka på F5 eller uppdateringsknappen på din dator!

Såhär ser den alltså ut numera!

Jag kommer uppdatera den lite nu under tiden framöver, med fler saker i menyn och även lite fix i headern!
Men vad tycks om den nya designen som den ser ut nu?


Kommentarer
Postat av: Adina

Grattis först och främst! :D

Den nya designen är fin! men någonting som jag saknar är en ramlinje runt hela bloggen :) och sen kanske lite bilder osv i menyn :)

2011-06-13 @ 10:13:13
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Anna :P

Älskar den nya designen! Helt underbar...

Gillar att ni har tre bilder var på de hästar som ni tävlar, rider och är "medryttare" på eller vad man ska säga :)

2011-06-13 @ 16:15:04
Postat av: Siri

Snygg design! Du är en fena på det där :D Är den flyttad till typ wordpress lr nåt, med tanke på smileysarna? :)

2011-06-13 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback