Veckans fråga

2011-07-08 @ 18:54:22 | Gemensamt • Läsarfrågor | © DailyHorses 2013


Jag har ju nu börjat träna en hel del med en av fölungarna vilket tar en del tid men som samtidigt är väldigt roligt och lärorikt. Tanken är att jag och en kompis ska visa upp Zookie och mamman Ulissa på ett för championat så det kommer bli en hel del träning med dem för att få allt att stämma.

Är det något ni tycker är intressant att läsa om? Ska jag fortsätta skriva om vad vi gör och hur det går med träningen?



Kommentarer
Postat av: S

ja, det tycker jag definitivt :) Vore kul mee lite bilder :)

2011-07-09 @ 00:40:42
Postat av: Adina

det vore jättekul att läsa om! :)

2011-07-09 @ 10:47:48
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback