Svar på kommentar

2011-07-19 @ 07:31:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Moa om Föl träning:
Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

Tack!
Jo det är väldigt svårt att göra en fin hemsida för det är mycket koder som ska stämma rätt och saker man vet exakt hur man vill ha det men är svåra att få till med alla krångliga koder. Själv började jag att designa bloggar för mer än ett år sedan och jag hade ingen hjälp från någon vän eller så, utan det ända jag använde mig av (och fortfarande gör) är designadinblogg.se! Det är en superbra sida där du kan hitta allt om bloggdesign och hur du ska få en så snygg sida som möjligt! Sen är det bara att kämpa på och testa sig fram. Och kom ihåg: Övning ger färdighet!





Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

sv; tackk!:D



fin blogg:)

2011-07-19 @ 13:00:27
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback