Snart höst

2011-07-19 @ 10:34:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Och med hösten kommer mycket fler variationer av kläder!
Hösten och våren är de bästa modetiderna tycker jag för det finns så mycket att välja på. Man behöver inte alltid rida i en tunn t-shirt och även bli väldigt varm, som på sommaren, eller rida i tjocka och opraktiska vinterjackor och vantar.

Jag älskar att bara gå runt i en vanlig tjocktröja som inte är för tjock eller för tunn. Dessutom kan tunna jackor vara väldigt snyggt!

Denna jackan är supersnygg och går just nu att köpa på Charlies för 1499 kronor.
Jag brukar köra på budget stilen så kanske inte något för mig men jag kan ju alltid drömma..

Själv tycker jag att ridkläder ofta blir ganska enformigt och det är roligt när man kan ha lite att välja mellan även när det gäller det du har i stallet! Jag menar, hur ofta byter man inte sina vanliga vardagskläder?


Kommentarer
Postat av: Lizette Van Essén

fin blogg! :D

2011-07-19 @ 11:33:27
URL: http://lizettevanessen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback