Sista dagen

2011-07-29 @ 18:49:52 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu var detta läger slut och nu har jag bara två ridlägerveckor kvar att jobba! Hästarna är ordentligt igångsatta och redo för ett vanligt läger nästa vecka och i helgen blir det vila för både vi som jobbar och alla hästar. Sedan sätter allt igång igen på måndag men med nya ridlägerdeltagare och mindre ansvar för mig och Linda. Denna veckan har det varit vi som fått dela ut hästarna, tagit hand om barnen för det mesta och se till att tiderna hålls!

Denna helgens vila är behövlig och jag ska ta det så lugnt jag kan, för att vara extra taggad till nästa vecka ;)

Superstora Olala!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; Jag har en Canon eos 450D :)

2011-07-30 @ 10:49:13
URL: http://guldponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback