Mitt ridläger

2011-07-17 @ 22:45:07 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Den 22 juni åkte jag, som ni antagligen vet, till Vedbände Ridläger för 5 året i rad! Jag hoppades på att få Salsa, en c-ponny som jag haft de senaste 3 åren, men en annan tjej hade också önskat henne.. Jag fick inte min Salsa utan jag fick en annan väldigt fin ponny som heter X-Mintha. Henne kommer jag berätta mer om i ett senare inlägg!

På Vedis tillbringade jag sedan 10 underbara dagar med roliga vänner, härliga uteritter och givande ridlektioner. I början av lägret var vädret mycket dåligt. Det regnade endel och var allmänt grått. Men efter två dagar eller något sådant så blev vädret superbra. Lagom varmt och soligt! Vi åkte och badade själva två gånger under lägret och red och plaskade med hästarna en gång, som vanligt. Vi firade också midsommar där och det var också en höjdpunkt!
Sista kvällen så öste regnet ner men det var inget som bekymrade oss, utan vi sprang ut i ösregnet och hade allmänt roligt! :p
Vi hoppar två gånger på ett läger, en gång på lektion och en gång hopptävling! Annars rider vi markarbete en gång om dagen och ute i skogen en gång om dagen. Sista dagen visar vi upp en kadrilj inför föräldrarna och i år red jag längst fram!

Självklart var det mycket mer som hände men jag vet inte om det är något ni är jätte intresserade av ;) Men om det är någonting ni undrar så skicka iväg en liten kommentar så svarar jag på alla frågor i ett inlägg senare!

Nu bjuder jag på lite bilder!




Maskeradhoppning för personalen! Vi hade friheten att klä ut dem :p


Påväg till badet i badvagnen!


X-Mintha ♥ (Fler bilder på henne får ni se i ett senare inlägg!)




Bartski, Vilda och Vissla!


Hela personalen!

Fler bilder kommer, det kan jag lova! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback