Lokal hoppning på Öland

2011-07-18 @ 08:28:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Om det var någon av läsarna som var med på de lokala ponny hopptävlingarna på Åkerbo Hästklubb (på norra Öland) söndagen den 3 juli så kan jag meddela att jag har en mängd bilder på alla C- och D-ponny ekipage. Alltså ALLA ni med C- eller D-ponny som tävlade på söndagen där kan maila mig på [email protected] och berätta lite om hur jag kan identifiera dig och din häst på bilderna (jag memorerade inte allas namn direkt :p).

Här bjuder jag på några bilder, men jag har väldigt många fler på väldigt många fler ekipage!


Somsagt så har jag många fler, så maila på bara så skickar jag till dig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback