Härlig dag

2011-07-18 @ 23:52:09 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var jag och Linda ute i ponnyernas sommarhagar och hälsade på nyfikna och kelsjuka ponnyer, tog kort och hade det mycket härligt! Jag fick äntligen träffa min underbara Sune igen och som jag har saknat honom.. ♥♥

Vi tog som sagt massor av kort men glömsk som jag är så har jag glömt min överföringssladd i sommarstugan.. Tur att jag ska dit snart igen, så på söndag får ni kika in för att se alla bilder på ridskoleponnyerna!

Sålänge vill jag påminna er om den lilla tävling Hanna skrev om tidigare, jo att skicka in bästa failbilden ni har till [email protected]! Den bästa vi får in vinner en länkning och bilden visad här på bloggen! :)

Jag fick bland annat väldigt söta bilder på Boyke idag, men detta var från en annan fotografering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback