Fotografering på Öland

2011-07-30 @ 12:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
För ett tag sedan skrev jag detta inlägg:

"Om det var någon av läsarna som var med på de lokala ponny hopptävlingarna på Åkerbo Hästklubb (på norra Öland) söndagen den 3 juli så kan jag meddela att jag har en mängd bilder på alla C- och D-ponny ekipage. AlltsåALLA ni med C- eller D-ponny som tävlade på söndagen där kan maila mig på [email protected] och berätta lite om hur jag kan identifiera dig och din häst på bilderna (jag memorerade inte allas namn direkt )."

Så nu tänkte jag påminna er som var där att jag kan skicka bilderna till er! Maila bara [email protected] så löser vi det! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill du vara med i dagens blogg? Anmäl dig i inlägget på bloggen! :)

MVH Emelie

2011-07-30 @ 13:35:41
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback