Praktik

2011-01-25 @ 20:29:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var jag på min praktik igen, Stall sjövik.
Idag fick jag rida en av Ericas finaste hopphästar som går 1.40 hoppningar. Hon var sjukt fin men dock lite stel.
Erica hjälpte mig jätte mycket och hon är så otroligt duktig på att lära ut! Iallafall, vi jobbade mycket med tempoväxlingar för att få igång henne lite så hon började jobba med sina bakben och höjja ryggen.
Det blev även en hel del lösgörande arbete så som skänkelvikningar i alla gångarter och mycket jobb med ställning och böjning på volter och raktspår. Mot slutet var hon jätte fin och Erica var nöjd med oss!
Senare mot eftermiddagen red jag och en tjej som heter jonna ut i snöstormen och även det gick bra!
Mycket nöjd med dagen och jag har världens bästa praktikplats!


Hästen Bornyr och Erica, Länk till Stall Sjövik klicka här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback